Päiväys: 28.02.2019

ILOn on ehtinyt toimia jo lähes vuoden Siltavuorenrannan ihanassa punatiilitalossa. Rakastamme punatiilitaloa ja tiedämme, että tekin rakkaat asiakkaat pidätte uniikista talosta.

Meidän on nyt kuitenkin valitettavasti varauduttava siihen, että meidän on luovuttava tästä unelmatalosta ja antaa sen jatkaa omaa elämäänsä. ILOn alivuokrasopimus on irtisanottu meistä riippumattomista syistä ja joudumme valitettavasti lähtemään talosta huhtikuun loppuun mennessä, ellei pian ilmene vaihtoehtoista ratkaisua.

Olemme tehneet kaikkemme, että meillä olisi mahdollisuus jäädä ja selvitämme edelleen mahdollisia vaihtoehtoja. Olemme kuitenkin aloittaneet myös uusien tilojen etsisimisen ILOlle, koska aika on kovaa vauhtia hupenemassa. Tässä hetkessä emme kuitenkaan voi asialle mitään ja haikein mielin valmistaudumme mahdolliseen lähtöön ihanasta punatiilitalosta. Viimeiset ILOn tunnit Siltavuorenrannassa pidetään 28.4. jos lähtö on edessä.

Meillä on kuitenkin vahva usko, että tästä seuraa jotain vielä hienompaa ja upeampaa. Universumilla on meille tällä hetkellä uusia suunnitelmia.

Pidämme kuitenkin teistä rakkaista asiakkaistamme huolta samalla tavalla kuin tähänkin asti ja viikkotunnit jatkuvat huhtikuun loppuun ja informoimme heti lisää kun tiedämme itsekin jatkosta enemmän.

ILOn tarina ei kuitenkaan lopu tähän vaan voimme jo nyt luvata, että tapahtui mitä tapahtui ILOn löytää ainakin kesän ajan ILOn Lonnasta iki-ihanilta suosituilta retriiteiltämme. Pysy kuulolla pian tiedossa lisätietoa näistä.

Jos lähtö Siltavuorenrannasta on edessä tavoitteenamme on löytää uudet ja upeammat tilat syksyyn mennessä. Meille saa vinkata mielellään uusista tiloista suoraan sähköpostitse tai puhelimitse.

Katselemme ja kehittelemme myös mahdollista vaihtoehtoista paikkaa/ratkaisua osalle joogatunneista kesän ajaksi. Haluaisimmekin kuulla sinulta, missä haluaisit ILOn nähdä tulevaisuudessa. Laita meille tästä myös vinkkiä sähköpostitse tai puhelimitse.

Joogakortit:

Koska tässä hetkessä emme voi luvata jatkosta mitään, tulemme muuttamaan korttimme muutosajalle, niin että muutoskortit astuvat huomisesta 1.3 eteenpäin voimaan aina ostohetkestä ja ovat voimassa 28.4. asti joogaviikkotuntien osalta.

Lahjakortit poistamme nyt ainakin väliaikaisesti, mutta jos sinulla on sellaiseen tarvetta voit edelleen ostaa mahdollisesti poikkeuksellisesti sähköpostia laittamalla.

Mikäli sinulla on mitään kysyttävää korttiesi voimassaoloajoista, olethan yhteydessä meihin sähköpostitse.

Järjestämme myös Q&A liven Facebook sivuillamme 6.3 klo 12:00. Laitathan meille kysymyksiä ennakkoon sähköpostitse

Joogafestarit aloittavat Muutoshulinatarjoukset:

Olemme viikonloppuna Joogafestareilla ja sen kunniaksi Muutoshulinamme alkavat Joogafestari supertarjouksin 1.3.-3.3. ajan!  Lisätiedot löydät täältä

Yksityis- ja yritystunnit:

Tarjoamme edelleen yksityis- ja yritystunteja. Kysythän lisää eri mahdollisuuksista! Tulemme mielellämme pitämään tunteja esimerkiksi yrityksenne tiloihin ja meillä on reservissä myös upeita tiloja mm. Lonnan saarella, joissa voimme tarjota teille tunteja ja hemmotteluhetkiä kaikkien ihanien ILO opettajien kanssa. Tunteja voimme pitää myös Siltavuorenrannassa normaalisti huhtikuun loppuun. Ethän epäröi olla yhteyksissä!

Tilojen vuokraus:

Ihania Siltavuorenrannan tilojamme voi edelleen vuokrata normaalisti alivuokrasopimuksemme päättymiseen asti.

Ethän epäröi olla yhteydessä, jos jokin asia askarruttaa sinua muutokseen liittyen!

Sähköpostitse: info@ilotribe.com

Tai soittaa arkisin 12-14 puh: 050 354 0082