Toistaiseksi ILO Triben tunnit siirtyvät verkkoon. Heti kun tilanne sallii, siirtyvät tunnit takaisin studiolle, tiedotamme siitä erikseen. Tähän mennessä vahvistuneet tunnit pidämme verkossa tarjottavan palvelun kautta, samaan aikaan kun tunti normaalisti pidettäisiin. Voit siis joogata kotona silloin kanssamme. 🙂  Mikäli et jostain syystä pysty osallistumaan livetuntiin, videoimme tunnit ja lähetämme linkin sinulle. Näin voit tehdä tunnin myöhemmin voit toki myös tarjota livetuntimahdollisuuden ystävällesi.

Haluamme tarjota tunnit teille näin, koska mielestämme erityisesti näinä aikoina tarvitsemme joogaa ja sen tuomaa mielenrauhaa, vieläkin enemmän. Vaikka tunnit pidettäisiinkin verkossa, välittyy siinä energia molempiin suuntiin ja yhteisön voima tulee esiin. Meillä on tästä hyviä kokemuksia.

Kaikille ennakkoon ilmoittautuneille lähetetään sähköpostilla ohjeet edellisenä päivänä tunnille osallistumisesta. Livetunnille verkossa osallistumiseen tarvitset älypuhelimen tai tietokoneen, mielellään kamerallisen, jotta näemme myös teidät, mutta tämä ei ole pakollista. Tietokoneella näyttö on suurempi, joten suosittelemme sitä, mutta puhelimellakin onnistuu. Tunneillemme voi edelleen ilmoittautua.

Vaikka yrityksemme on sulkeutumassa tarvitsemme silti teidän apua viimeisistä kuukausista selviämiseen, vielä enemmän nyt.

Pyydämme teiltä tukea, kärsivällisyyttä ja ymmärrystä näissä erikoisolosuhteissa. Pysykää terveinä.

Paljon rakkautta kaikille ja pitäkää itsestänne ja läheisistänne huolta. <3

Lämmöllä